07 Απριλίου 2009

Επιθετικοί προσδιορισμοί του Έρωτα

Έρως νεφεληγερέτης
Έρως τρυφερός,τρυφηλός,ηδύς,ηδυπαθής
Έρως λεπτός και εύθραστος
Έρως μελαγχολικός,τυραννισμένος
Έρως από κόκκινο και μαύρο
Έρως από γιασεμί
Έρως σκληρός,βίαιος,δύσκολος
Έρως οδυνηρός
Έρως ανυπεράσπιστος
Έρως αφρούρητος,και πολιορκημένος
Έρως πορθητής,ηγεμών,τύρρανος
Έρως καβαλάρης
Έρως ανέφελος,ανώδυνος κι ανώφελος
Έρως νοσταλγικός,θλιμμένος
Έρως απελπισμένος
Έρως μοναχικός.ανεξήγητος,ανεξίτηλος
Έρως αυγουστιάτικος,καλοκαιρινός
Έρως λυπημένος στην άκρη της νύχτας
Έρως αγέρωχος,ένδοξος,επηρμένος
Έρως άπληστος,απεγνωσμένος
Έρως Πολιούχος
Έρως απαλός,στα όνειρα των κοριτσιών
Έρως πάνδημος και ουράνιος
Έρως ματωμένος απο τα πάθη
Έρως βαθύς και άνισος
Έρως εκ βαθέων
Έρως , Έρως!


22 σχόλια:

  1. Έρως ανέφελος,ανώδυνος κι ανώφελος... Να προσθέσω και Αναγκαίος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου γλυκειά μου... Μόλις μπήκα και σε είδα και έτρεξα...

    Είμαι καλά πολύ καλά. Θα τα πούμε σύντομα. Φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω μη με ρωτάς
    τι είναι έρωτας.
    Κι αν εσύ ξέρεις
    μη μου απαντάς.
    Γιατί με πονάς...
    ΠΥΘΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nα προσθέσεις Κων/νε αν και η λέξη "ανάγκη" στην αγάπη και τον έρωτα..δεν μου αρέσει. :)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαχανιασμένη σ'ακούω Χαρουλιτάκι..

    Χαίρομαι πολύ πολύ που είσαι καλά..θα σε περιμένω! :)

    Φιλί μεγάλο ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν κάτι δεν θα ήθελα ποτέ,
    είναι να σε κάνω να πονέσεις Πυθία..
    μεταξύ μας όμως,ούτε κι εγώ ξέρω..
    και δεν θέλω να μάθω,για τον ίδιο λόγο
    που δες θές κι εσύ..

    Καλώς ήλθες στο Αλωνάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έρωτας σαν βροχή..
    Όχι σαν καταιγίδα...Σαν βροχή… Να φεύγει και να έρχεται… Να δυναμώνει και να χαμηλώνει…. Να δροσίζει και να πνίγει…. Ν’ αφομοιώνεται από την γη, να χάνεται…

    Ερωτας... να μαδας τις μαργαρίτες... Μ'αγαπα , δεν μ'αγαπα ! ! !

    Αρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαργαρίτα μου Ανάγκη δεν σημαίνει ότι κάνω κάτι χωρίς να το θέλω, μπορεί να σημαίνει ότι κάτι πρέπει να το ζήσεις στη ζωή σου όπως και να έχει..ότι επιβάλετε...!
    Όσοι περάσανε από την ζωή χωρίς έρωτα απλά δεν ζήσανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έρωτας σαν βροχή..
    Όχι σαν καταιγίδα...Σαν βροχή… Να φεύγει και να έρχεται… Να δυναμώνει και να χαμηλώνει..

    Mου αρέσει αυτή η βροχή Άρη..αναζωογονητική πολύ!! :)

    Όμως μια παράκληση..μην μαδάτε τις μαργαρλιτες για την αγάπη..απλά κοιτάξτε την αγάπη στα μάτια..εκεί είναι η απάντηση.
    Πάντα με πλήγωνε όταν έβλεπα φίλη ή φίλο να μαδάει μαργαρίτα..
    -μη μαδάς την μαργαρίτα..
    έλεγα λυπημένα

    Kαλό βράδυ κι'απο δώ Άρη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το περίμενα..χα χα!!

    "Όσοι περάσανε από την ζωή χωρίς έρωτα απλά δεν ζήσανε."

    Κρατάω αυτό,και συμφωνώ απόλυτα Κωνσταντίνε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχομαι να Ζεις και να συμπληρωνεις αραδα αραδα την εννοια του... ρουφωντας καθε λεξη !


    Καλημερα Μαργαριτα μου!!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Tί όμορφη ευχή Ντιντίκα μου..σ'ευχαριστώ :)

    Ξέρεις εσύ..κάθε σου στιγμή,μια αράδα ακόμα!

    Μάκια όμορφη
    xxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΙΩΣΕ;ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νομίζω πως όχι Σκρουτζάκο μου..γιατί αν υπάρχει απλά θα υπάρχει κι αυτός στη ζωή..ζωή χαμένη!

    Κι'εσύ είσαι τόσο μικρούλης..σου εύχομαι να ζήσεις τον έρωτα..εις το έπακρο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ερως.
    Η Λόγος της ύπαρξης των Πάντων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο Έρωτας δεν κάνει μόνο τη γη να γυρίζει.
    Κάνει την κίνηση αυτη ν'αξίζει.

    Καλό βράδυ τρελέ..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχχχχχχχχχχ.....έρως!!!..κάπως έτσι Νικόλα :p

    Ἔρως ἀνίκατε μάχαν, Ἔρως, ὃς ἐν κτήμασι πίπτεις,
    ὃς ἐν μαλακαῖς παρειαῖς νεάνιδος ἐννυχεύεις,
    φοιτᾷς δ᾽ ὑπερπόντιος ἔν τ᾽ ἀγρονόμοις αὐλαῖς·
    καί σ᾽ οὔτ᾽ ἀθανάτων φύξιμος οὐδεὶς
    οὔθ᾽ ἁμερίων σέ γ᾽ ἀνθρώπων. ὁ δ᾽ ἔχων μέμηνεν.

    Έρωτα, ανίκητε σε κάθε μάχη, εσύ που κεντάς όποιον κι αν σημαδέψεις με τα βέλη σου. Έρωτα συ, που ξαγρυπνάς στα τρυφερά τα μάγουλα των κοριτσιών που δρασκελάς πάνω απ' τις θάλασσες και χώνεσαι στους κήπους των σπιτιών, κανείς δεν γλιτώνει από σένα, ούτε θεός, ούτε κοινός θνητός, μα όποιον τον αγγίξεις, τον τρελαίνεις..

    Απο τον Σοφοκλή έως και σήμερα,έτσι είναι o Έρωτας..:)

    Καλό βράδυ Νικόλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο έρωτας τρελαίνει τον μυαλό και τρέχει σε μέρη που μπορώ να τα φανταστώ ! (αφού καθημερινά τα ζω....χεχεχεχεχε)! Το 'σοβαρό' το σχόλιο στο έχω πει - σε ότι τα μάτια μου έχουν δει !
    ΚΑΛΟ Σ/Κ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τυχερέ!! :)

    Nαί,ποιητά μου,μού το ΄χεις πεί..

    Επίσης καλό Σ/Κ Δημήτρη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βάλε βήμα κι έμπα στο χορό...